.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری باندبزرگ سارقان خودرو درمازندران
فرمانده انتظامی بابل گفت: احساس امنیت مهم‌تر از خود امنیت بوده و این حق مردم است که در جامعه احساس امنیت کنند و رسانه‌ها نقش مهمی در این راستا دارند.

شمال نیوز: فرمانده انتظامی بابل از دستگیری ۴ تن ازباندبزرگ سارقان خودرو در مازندران خبرداد.

به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل، سرهنگ علی فقیه در گفتگو با خرنگاران رسانه دربابل جزئیات کشف باند سارقان خودرو در مازندران چنین بیان داشت: درپی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت باند سارقان حرفه‌ای خودرو در بابل که به سرقت و اوراق ماشین‌ها می پرداختند،و آن را در ماشین‌های تصادفی جایگزین میکردندو آنها را به فروش می‌رساندند، نیروهای انتظامی وارد عمل شده و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را آغاز و سریعا با شگردهای خاص پلیسی این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: با دستگیری مهره اصلی باند و اعتراف به همکاری ۳ تن دیگر از همدستان خود در این سرقت، در نهایت ۴ تن که دو زن و دو مرد بودند دستگیر شدند.
سرهنگ فقیه گفت: در این عملیات ۴ کارگاه که اقدام به اوراق خودرو و فروش آن می‌کردند شناسایی و ۴ مالخر نیز دستگیر شدند ضمن اینکه 21 فقره خودرو نیز که بیشتر پراید و پژو بودند کشف شد.
این مسئول گفت: از دیگر اقدامات این باند، خرید خودروهای تصادفی و جایگزین کردن وسائل خودروی مسروقه به آن برای فروش بود.
وی افزود: خودروهایی که قفل پدال و فرمان و سیستم ایمنی ندارند به راحتی مورد دستبرد قرار می‌گیرند.
فرمانده نیروی انتظامی بابل درادامه بابیان اینکه، شهروندان رعایت ایمنی را در ارتباط با خودروها انجام نمی‌دهند و شاهد سهل‌انگاری در این زمینه هستیم از رانندگان خواست به هیچ وجه خودرو خود را به شکل روشن حتی لحظه‌ای رها نکنند.
این مسئول خاطرنشان کرد:رانندگان پس ازخروج ازخودروی خودحتما درب آن راقفل، وحتی سوئیچ راداخل ماشین قرار ندهند، وتوصیه نمودند خودروها را مجهز به سیستم ایمنی اعلام خطر، آژیر، قفل فرمان و قفل پدال کنند تا به راحتی مورد دستبرد سارقان قرار نگیرد.
وی ادامه داد: سارقان به دنبال سرقت خودروهایی هستند که به راحتی قادر به سرقت باشند و کمتر نیاز به ریسک‌پذیری باشد.
سرهنگ فقیه درپایان بیان داشت: از گذاشتن اشیای قیمتی در معرض دید افراد خودداری کرده زیرا سبب تحریک سارقان خواهد شد ضمن اینکه راننده باید حتما هنگام ترک اتومبیل شیشه خودرو را بالا کشیده و سیستم ایمنی خود را فعال نگه دارد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.